onsdag 25 januari 2012

Onsdagsräd

Idag åkte vi på en liten tur. Det sjuka var att vi träffade 3 olika personer/par som dumpstrade!! Från att varit helt dött känns det som vi träffar på fler och fler. Ägit! Otur för oss som på sista stället kom sist (vi var nämligen först på dom andra), så hittade inte så mycket som önskat där. 

massa massa svamp, mozzarella, vispgrädde (!), räksallad, broccoli, tortellini, kycklingwok och brysselkål! Den där bruna saken som ser ut som bröd är egentligen typ en bull-tårta med vaniljkräm!
här är allt gottes hehe!!!!!!! hittade mycket gott. muffins är dock gamla från mitt jobb!
Paprikor, leverpastej (får se om jag äter den), lök, bröd, citronsås till lax, apelsinsaft (som vi dock slängde:() och kaffe!!

lite vissen tulpan men den kanske går till sig tänkte vi..
Hehe, imorrn ska jag faktiskt pallra mig till affären och köpa lite smått och gott. OST!!! å mjölk. Tror jag även ska köpa nå sojakorv: 1. för att jag typ aldrig ätit det 2. för att vi hittat både korvbröd och räksallad!
/M

PS. har försökt få dom andra att blogga också, men L vägrar så vi funderar på att döpa om bloggen till EM dumpstrar :-)

2 kommentarer:

  1. bananerna såg inte så fräscha ut

    SvaraRadera
  2. Nyfiken som är sugen på att dumpstra funderar på en del saker som inte är paketerade och inte går att skölja av, t ex kakan som eller brödbullar i "lösvikt" och lösgodiset. Känns de inte ofräscha när man hittar det?
    / Annica

    SvaraRadera