fredag 27 januari 2012

Miss. E's ekonomiredovisning

Hallå där!

Jag räknar från och med den 1 januari, satt har några dagar kvar iofs! Kommer väl ej köpa nåt särskilt, så jag redovisar nu och skriver väl ifall jag köper nåt mer ;)

Under min månad har jag endast - och åter ENDAST - lagt pengar på godis och fika + en tacomiddag och en macka på favvofiket. När jag ser detta är jag inte förvånad att sambofetman har tagit över min kropp som en ond demon? Hur som helst, jag har lagt hela 237 kronor på livsmedel denna månad (bör tilläggas att jag hittat sammanlagt 70 kronor denna månad dock ;-) skattletar'n). Då har jag heller inte köpt hem en enda grej till kylskåpet eller skafferiet. Helt sjukt att det faktiskt är fullt möjligt att livnära sig på sådant affärerna kallar för sopor?????

Nu ska jag gå och jobba och slita, sen blir det träning i kampen mot sambofetman :-)

Signar ut / Miss. E

2 kommentarer:

  1. Kul att se Er blog!! Jag dumpstrar det mesta som jag äter och vill hemskt gärna ha kontakt med andra med samma "hobby". Om du kan skriva till mig på LiveJournal (sladebrigade) beller kan jag skriva till dig på något sätt?

    SvaraRadera
  2. hej!! ingen av oss har livejournal tyvärr. ja, vi har ju mail å facebook! kommentera om du ser detta :)

    SvaraRadera