måndag 30 januari 2012

Måndagsräd

Hejhej, nyss hemkomna från ett mycket lönsam räd trots onda aningar. Först for jag och L. på våra två första ställen där vi inte hittade mycket mer än lite potatis och morötter. Efter att vi hämtat upp M. for vi på ett tredje ställe där vi plockade på oss massa nytt gott bröd, och till sist... GULDGRUVAN. Efter att jag varit besviken på våra första ställen eftersom jag förmodar att de flesta har containertömning på just måndagar så blev jag överlycklig då vi öppnade containern på vårt sista ställe och fann att den var proppfull med godsaker! Jag dök ned och grävde på ett bra tag tills vi inte ens visste vad vi letade efter. Här kommer i alla fall bilder på utdelningen:

Lite gott bröööd

Fyra (!) påsar cheez twisters, tre lådor vegetarisk lasagne, paprika, mozzarellapizza, paprika, massa ost, broccoli, ris, frysta bär, morötter...

Närmare bild på lasagnen mums mums

All ost, vi måste ordna ostfest snarast! (trots att jag inte äter ost, men ändå..)

Champinjoner, bröd, sallad, potatis, bananer, mjölk, SMÖR, chokladmjölk, tomater, havregryn..

Lite päron också :-)



Sen typ ett kilo godis!!

Tar en godis

Är mest stolt över smöret, var nämligen nära på att falla i fällan och köpa smör förut idag ;) ;)

Sådärja! Härlig start på en ny dumpstervecka, nu har vi mat för ett tag framöver. Nu ska jag gå och lägga mig, viktig dag imorgon he he.

See U / Miss. E

1 kommentar:

  1. men alltså nu när jag ser alla ostar kommer jag aldrig glömma det faktum att ni glömde ta med åtminstone en endaste liten stackar åt mig :,,,,,,,,,,,,,,,,((((((((

    ps, grattis igen ;;;;) ds

    SvaraRadera